Svar till ella....

Såg din kommentar först nu. Där du ställde lite frågor som jag tänkte ÄRLIGT besvara.

Ja, jag har gått ner alla mina "mammakilon" de gjorde jag redan 2veckor efter förlossingen. Nu minns jag inte riktigt mer vad de stod bland dina frågor men tror de var en fråga om jag märker någon stor skillnad fysiskt.
Ne, jag märker nästan ingen skillnad alls magen ser ut som den gjorde innan. Fick lite små bristningar på rumpan men dom har nästan blekts bort helt nu, annars fick jag inga bristningar heller förutom några få på brösten men även dom har bleknat bort nästintill helt. Är glad över att brösten inte säckade ihop för de var jag orolig för, dom klarade sej bra :) Jag var även nojjig för att rumpan skulle hänga nere vid knäna och de kan jag lova att formen på den är som innan :D Så jag är helt nöjd med det fysiska i det stora hela jag skonades ju även från att brista/spricka nertill så inga stygn eller nåt sånt behövdes. Den enda egentliga skillnaden är mina höfter som blivit lite bredare dvs mycket kvinnligare och det ser jag bara som en väldigt positiv förändring då de klär mej mycket mer. Så, hoppas du är nöjd med svaren :)

I övrigt mår jag så jäkla uselt nu så jag inte orkar skriva nåt mer här än......hur ska allt gå? Hur länge till orkar jag?!?! :S

Puss & Kram
//Ensamma Mamma Malin & Lilla söta Gabriella som skriker stup i kvarten för sin stackars såriga rumpa....

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh lilla..

Det värsta också är att ju mindre sömn ju sämre mår man och kan rent av bli deprimerad mot sin vilja.. :(



Skriket är inte roligt. Försök sätt på hörlurar.. Musik. Låter hemskt.. Men för din skull. Sen vagga, hålla nära, vara nära. Att du finns nära räcker långt för ett barn. Kram!

2010-03-31 @ 19:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback