Tack "AnnaPanna"....

för uppmuntrande ord, de behövdes! Ja, jag tror faktiskt dom flesta föräldrar varit med om mycket som dom inte vågar erkänna men de var ju en ren olyckshändelse så jag hade dåligt samvete 10minuter sedan la det sej.
Nu har hon sovit två nätter i sin egna säng & ja, de är ett helsike att lägga henne där både för henne & mej men de går! Fan har ju lyckats med de två nätter nu ju :D De gör mej glad :)

Idag drar äntligen livet igång lite mer som "vanligt" vi ska gå till "späd" om ca 45minuter måste gå i ganska go tid då jag kommer få gå lugnare än vanligt p.g.a. ryggen. Fasiken va ont den gör. Måste ringa sjukgymnast idag! FÅR INTE GLÖMMA DETTA!!! Sen vet jag inte hur jag ska lösa det när jag väl får en tid kan ju knappast ta med mej Gabriella å bära på henne samtidigt som någon ska hjälpa mej med ryggen... men men de löser väl sej på nåt sätt. Gabriella har inte kräkts sedan sent i onsdags kväll så hon smittar ju inte längre & jag själv har varit bra sedan i fredags kväll så jag kan ju knappast smitta heller. Men spritar mej lite innan jag går för säkerhetsskull.

Ska bli skönt att komma iväg idag även om de kommer vara smärtsamt är SÅÅ trött på att sitta hemma :S
Ne, nu ut i verkligheten igen fullt ös medvetslös helt enkelt & nu får vi INTE bli mer sjuka de vore mer än katastrof jag behöver några veckor med "bara" de vanliga för de är mer än tillräckligt ändå.

Puss & Kram å ha en fin dag hörde att de snöat i sthlm de har de inte gjort här. Här doftar de början på vår & solen ser ut att börja titta fram tjoooohooo! GE MIG VÅR Å SOMMAR Å SOL :D
//Mamma Malin & Den söta lilla "krabban"

Kommentarer
Postat av: ella

hej malin! vad trist att höra att det varit jobbigt och allt med magsjukan, men du verkar ju vara den mest iskalla och tuffa tjejen nånsin, keep it up!

Nu så här efter en tid gått från förlossning vore det spännande att höra om hur du förändrats fysiskt, har du tappat alla mammakilon? har något annat förändrats? Det verkar ju inte som någon annan är helt ärlig med vad som faktiskt händer... Hoppas du har en bra måndag, kramar till er!

2010-03-22 @ 10:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback