Tack för alla kommentarer!

Ja gekås vore toppen men har ingen bil å inget körkort så blir SVÅRT.... :( Men har en kompis (grannen) min som ibland åker dit måste försöka få honom att ta med sej mej snarast! :)
Ja, jag unnar inte mej själv nåt direkt kan jag lova! Utan ALLT går till tösen förutom hyra, elräkning å sådana MÅSTE ha saker. Linnea kollar gärna på de kläder du har, mer eller mindre allt är av intresse å behövs!
Ja, jag har fyndat typ alla Lillans kläder hittills så jag vet hur de är att gå & fynda men som de ser ut nu är de nästintill omöjligt med.... :( Har köpt några grejer second-hand också men de har bara varit SKIT tvättat de en gång å sen använt de två ggr och sen är de sönder eller HELT utnött å ser förjäkligt ut. Har istället gått staden runt för att leta efter realappar å där kunnat hitta lika billigt om inte ibland billigare än second-hand.
Å angående kommentaren att jag får lägga allt på Lillan å sätta mej själv åt sidan; Jo tack de har jag gjort hela tiden å gör hela tiden men vore ju bra om jag hade nåt att t.ex. bada i, i sommar?! Eller ett par shorts? Men men de blir som de blir tycker det är ganska uppenbart att jag sätter Lillan framför allt annat å mej själv sist men men.

Pratade med Gabriellas pappa tidigare ikväll också, jag hade ju med mej min hund Chester när jag flyttade upp till Sthlm och sen blev han kvar där när vi skiljdes då jag var gravid å inte hade haft tid å ork med en bebis å en aktiv hund samtidigt. Nu vet han inte om han måste hitta ett nytt hem till honom och de ger mej PANIK jag älskar min Chess.... Så jävla mycket. När han bott i sthlm har jag inte oroat mej alls för hans välbefinnande då jag vet att ex.maken å hans släkt tillsammans tagit hand om honom superbra har saknat honom men varit glad åt vetskapen att han haft de bra men nu känner jag mej helt uppriven.... jag har ingen möjlighet att ha honom här nu... jag har INTE råd.... jag har INTE tid....... Å de känns förkrossande min älskade underbara Chess världens goaste, snällaste & trognaste hund som finns kan jag lova! Hoppas verkligen inte att jag ska behöva sälja honom...han har hjälpt mej igenom så mycket & jag hoppas att han en dag ska få vara "Gabriellas hundpolare"...
Han e 6år nu min "lille" prins.....

Imorgon är de "späd" nu får de inte bli inställt igen för först var vi sjuka å då kunde vi ju inte gå såklart sen i måndags var så många av dom andra bebisarna å mammorna sjuka så de blev inställt nu MÅSTE DE BLI AV IMORGON BLIR TOKIG ANNARS! Orkar inte med att sitta ensam här hemma mer..... :(

Ne, nu blir de sängen....den ropar mitt namn....*nästan iaf*
Puss & Kram
//Oroliga Mamma Malin & Älskade sötnosen Gabriella.....


Kommentarer
Postat av: Anonym

www.fridolina.se/brand/Fixoni.htm

barnkammaren.e-butik.se/

www.maxandmoa.com/

lillamyran.se/index.php

www.lillagiraffen.se/se/shop.php?id=2549

www.iob-butiken.se/shop/

www.litenochtuff.se/

barnpresent.se/

pippilotta.se

http://billiga-barnklader.mikrosidor.se/

http://www.shoppinghuset.se/butiker/kategorier/barnklaeder-klaeder-foer-barn



2010-03-25 @ 09:43:44
Postat av: Linnea

Skicka din mailadress så mailar jag bilder

2010-03-25 @ 20:11:55
Postat av: Pelle

säg till om du vill ha skjuts till GeKås....

du har ju min adress här....

2010-03-25 @ 21:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback