Dagen har gått fort.....

Ja, dammsugning & grejat i hemmet..... Efter de att jag lämnade in Lillan i morse på dagis, hon älskar verkligen dagis - det känns bra som sjutton! :)
Sen vilade jag en kort stund - helt slut, sjungt 1½timma - kul, pratat med en mycket god vän/bästa vän i tele - trevligt som sjutton!, Duschat, försökt att äta litegrann frukosten gick bra men sen har de bara blivit kaffe efter de smuttar på dagens åttonde kopp kaffe nu undra om man kan bli koffeinförgiftad? Hahaa.... tror inte de jag.

Nu är jag trött som Gud vet vad & funderar på att ställa mej och diska (ja jag har en förmåga att alltid "pusha" mej själv hur trött jag än är till de yttersta - just a fact!) och sen laga mat..... 21.00 måste man ju se på " Criminal Minds " det är ju såå bra jag har sett alla säsongerna även ägt dom tre första tidigare men dom "försvann" i flytten från Sthlm... och det är piss rakt av!

Lillan är på gott humör - underbart. Ja, detta är inte så roligt att läsa eller hur? Jag är ganska - kort i tonen och gör massa -  <------- sådana hela tiden hahaa.... jag har väl fått en koffeinkick eller nåt! Jag skyller iaf på de!

Puss & Kram
//Stålmamman.....Lillan hälsar med ett högt " TJOOOHOOO " till er alla.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback