Gabriella spelar synth....

Ja, idag har de varit FULLT ÖS MEDVETSLÖS! Har ÄNTLIGEN fått hem ett riktigt köksbord gud jag har längtat efter de i minst 1år! Och nu äntligen, tack Peter & Anso ni får den stora kattställningen i utbyte jag har ändå inte plats med den, BRA DEAL! Det betyder att nu kan Lillan sitta med och äta och jag slipper stå på knä framför henne och mata henne SKÖNT..... mycket skönt! Och köket blev hemtrevligare helt klart.
Har tvättat, diskat, lagat mat & Lillan somna sent.... bytt 1000 blöjor känns de som då hon haft krångel med magen för att ännu en kindtand e på väg upp. Natten som var vakna hon flera gånger & nu ber jag en stilla bön att hon sover natten igenom så jag inte blir GALEN! Ja, det är inte lätt att vara förälder men oj, så underbart!

Hon gillade min pasta & pastasås den lilla "Krabban" och såg mycket nöjd ut när hon satt vid VÅRAT riktiga köksbord! :)
Markus har varit här många timmar & vi har hunnit snacka en hel del känns kul :D

Hade även goa vännen här på en fika, mycket trevligt. TACK!

Här kommer två bilder på Lillan när hon spelade synth igår, enjoy;


Här lär vi oss i tid :) Ja, hon gillar "dj-funktionen" bäst.... jag måste skaffa öronproppar snarast innan "farbror döv" besöker mej och tar mej med våld! ;)

Nu snackar vi finmotorik..... hon e tidig de säger BVC och jag kan inte säga emot! :)

Puss & Kram
//Mamma Malin som e TRÖTT & "KRABBAN"  hälsar från sin spjälsäng att hon också e helt slut!

Kommentarer
Postat av: Puzzler

. . . ett litet mirakel!

2010-11-23 @ 04:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback