Ibland så "slår" det bara till......

Ja, inte finns de många runt omkring men de finns iaf några & dom är BRA, ne dom är mer än bra!
Dom är underbara, det är dom som "räddar" mej när jag tror att jag ska falla ner totalt..... då fångar dom varsamt upp mig & lugnar mitt inre och sen efter några timmar, några dagar så är jag "tillbaka igen" på "rätt spår". Jag är på väg mot mina drömmar, jag har så mycket hopp & vilja, ja jag VILL så mycket!
Jag älskar SÅ MYCKET, och jag känner äntligen att jag ÄR ÄLSKAD. Och det är de underbaraste som finns.

Jag har älskade "nita" som är en så underbar människa, ja jag ser upp till henne så mycket hon får mej att skratta & känna hopp & styrka. När jag blir äldre så vill jag vara som hon, le & njuta av livet.
Dessutom är kvinnan vacker, ja riktigt vacker. Jag hoppas jag kommer åldras lika värdigt ISF är jag MER ÄN NÖJD! Hon känns så nära, kanske ja de kanske låter tokigt, MEN KANSKE kände vi varann väldigt väl i förra livet.... den tanken slår mej ibland. Ja, jag älskar "nita" & hon ger så mycket styrka.

Jag har min älskade, goda vän & "kontakt" som jag också ser upp till, som stöttar mej & lyfter mej när allt blir som mest svart. Som inte bara "snackar" utan verkligen försöker på alla sätt att finnas där & hjälpa mig att nå mina mål och mina drömmar. Jag tackar GUD för att denna människan kom in i mitt liv just då när det behövdes SÅ mycket, när jag var på väg att tappa mitt hopp och min tro. Nu finns hoppet, tron & viljan dvs. jag är jag igen! Klok, stark & varm precis vad jag behöver & precis vad jag önskat mej så länge.....
Och nu är jag inte alltid ensam när det "svartnar" ne, ibland har jag denna älskade vännen vid min sida som INTE DÖMER, INTE HÅNAR, INTE försöker "sätta mig på plats" ne, denna människan låter mej få vara precis så som jag är och vet ni vad? DET RÄCKER..... denne person tycker att JAG RÄCKER..... Och tror på mig som människa - att jag kan göra skillnad, att jag har ett värde. Ja, det är ovärderligt och så stort och jag är så tacksam.

Sen har jag två, tre vänner som jag älskar innerligt och som jag håller av så mycket. Som är mina solstrålar på dagarna.....och kvällarna. Det är inte alltid tiden räcker till men jag gör mitt bästa.
Matti är en av dem som verkligen visat att han finns här & det för mej och älskade Lillan, tack för det underbara människa! Ni andra vet vilka ni är, älskar er!

Sen Gabriella ja, det är ju mitt livs stora kärlek men de fattar ni väl orden räcker inte till för att beskriva vad hon betyder för mej, hur älskad hon är av mig och hur mycket hon ger mej varje dag.

Puss & Kram
//Mamma Malin hon som går vidare och kämpar på och vägrar att sluta tro, hoppas & önska......




Kommentarer
Postat av: jenny

va fint skrivet,du berör med dina fina ord till dina vänner:) ha en fin fredagskväll du och din dotter.../jenny

2010-11-12 @ 18:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback