Ikväll.....

kommer det upp massa bilder från Lillans dop som var igår....blev MÅNGA fina bilder! Ja, det kommer man alltid minnas med värme & fullt med kärlek!

Idag har vi haft mysmorgon, morgonmöte, BVC och sköterskan var SÅÅÅÅ nöjd med min älskling hon utvecklas så fort nu & så bra. Hennes tillväxt fysiskt var precis som den ska & mentalt var hon tidig, hon kan ju redan nu säga korta meningar! Och hon är ju bara 1år & 4månader!!! Så blev stoltare än stoltast. Springer runt & hälsar på folk haha....hon e ROLIG! Älskar henne så enormt mycket, mitt liv & min stolthet!
Efter de firade vi ett lyckat dop & ett bra BVC besök med en fika tillsammans MYSIGT, jag & Lillan och massa bärpaj, vaniljsås & smörgåsar! Hon åt mer än jag!
Sen tog vi en liten promenad & efter de hamna vi här hemma jag - TRÖTT, hon - pigg som alltid!
Vi har dansat runt i nästan en timma & sjungt, hon ÄLSKAR de!
Nu har jag lagt henne i sängen en stund och hoppas hon tar en liten "lur" iaf men de verkar inte så, hon snackar mest hela tiden hehe.... tjatmoster.... hon är som jag and I LIKE IT! :)

Ja, det har ju inte varit dagis idag. Dom hade studiedag men istället har vi haft en bra mysdag tillsammans behövs ibland det också så man "kravlar sig fast" vid varandra lite extra, MYSSS!

SOM SAGT: Ikväll kommer det upp massa bilder så håll koll!

Puss & Kram
//Stolta morsan & Det glada, hoppiga, snattrande, älskade livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback