Ja, och plötsligt har man inget att skriva....

och ändå skriver man. Lämnade in Lillan i morse, varit iväg 3½timma på ögonmottagningen, nu är det bara att vänta och se vad som händer ska tillbaka dit nästa vecka + till ett annat team och kolla resten av kroppen p.g.a. ögat läget är osäkert nu med vad detta är..... Min syn är iaf väldigt nedsatt & läget är mycket instabilt just nu känner jag. Men jag väljer att inte skriva ut mer än så här än, är fortfarande lite "ställd" själv.
Men massa röntgenbilder ska tas, Neurologerna ska undersöka mej m.m. så nästa vecka blir det FULLT med olika läkarbesök jaja, så länge jag får behålla min syn & hjärna så är jag nöjd!

Nu har jag dammsugat, diskat & duschat behövde sysselsätta mej litegrann för det snurrar i skallen. Lite feber fortfarande men ingen "ko på isen" här inte. Halsen är inte så bra än dock, men imorgon blir de träning igen iaf.
Nu ska jag ta boken och sätta mej i köket & sätta upp håret med blyertspennan så jag kan markera allt som "träffar" extra bra, so to speak.....

Håll tummarna för mej & mina jäkla ögon nu!

Puss & Kram
//Den förvirrade morsan.......

Kommentarer
Postat av: Theosara

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback