Jag är den.....

Jag är den som kramar om dig när du är ledsen,
Jag är den som torkar dina tårar när du gråter,
Jag är den som älskar dig även när du skriker,
Jag är den som alltid tycker du är vackrast,
Jag är den som håller om dig när du inte kan sova,
Jag är den som snoozar på ditt hår & njuter,
Jag är den som kommer hålla din hand när det
känns som hela världen är emot dig,
Jag är den som kommer älska dig även när
du begått ett misstag eller slarvat,
Jag är den som aldrig kommer svika dig,
Jag är den som tänker på dig konstant,
Jag är den som älskar dig helt utan villkor,
Jag är den som alltid är stolt över dig & alltid kommer vara,
Jag är den som alltid kommer göra mitt allra bästa för dig.....

Ja, Gabriella JAG ÄR DIN MAMMA & jag älskar dig av hela mitt hjärta & kommer alltid göra.

Puss på dig min älskade skatt nu har du en tand till <3
//Din mamma......



Gammal bild....Lillans första bad i badhuset :)

Gammal bild...Lillans första tågresa.... <3

Alldeles "Nykläckt"...... Underbara unge! <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback