Ska uppträda med två låtar.....

den 28december på "utsatta barns dag".....

Jag har tre i tanken just nu;

When the children cry - White Lion

We are the world - Michael Jackson

Under ytan - Uno Svenningson.....


Det är dom tre som jag direkt tänker på iaf.....
" A new day has come " med Celine Dion är inte heller helt omöjligt att de blir....
Vi får se.... nu ska jag duscha & försöka äta.

Träningspasset blev grymt bra, tack kära vän!
Mitt öga gör ont & det värker i huvet, ångesten har bäddat in mig i sitt äckliga "täcke" och det är svårt att hantera men de måste gå.... så är det bara... så länge jag andas så kämpar jag, det är inte lätt men de går!

Puss & Kram
//Morsan som känner sej svag.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback