Snart dax att bege sej ner till gymet!

För att 3timmars pass, JAG ÄLSKAR DE! Kan inte se mej själv utan träningen, ne träningen och jag går hand i hand. Jag skulle inte funka utan den. Har laddat med korv med bröd (Ja lillan gillar de, hon blev glad!)
Lyssnat på bra, rå musik. Är redan kokhett för jag trissat upp mitt inre så mycket, ja idag ska jag nämligen slå & sparka en del också och det finns MYCKET att få ut. De viktigaste är att jag tänker på att vrida med höfterna också, jag är hyfsad på de egentligen men de knakar mycket i min kropp numera inte så konstigt egentligen men de gäller att göra varje rörelse "rätt" så det inte blir några skador, JAG HAR INTE TID TILL DE eller lust för den delen heller. Bästa vännen följer med ner idag och nu jäklar ska vi se vad denna människa går för! Kommer få hålla mitchen i fyra omgångar...emellan varje gång blir de styrketräning.

Ska pusha mej själv till smärtgränsen, har huvudvärk av de jävla ögat men fasiken de kunde varit mycket värre!
JAG ÄR REDO - HOPPAS DU OCKSÅ ÄR DET - HERE I GO AGAIN.........

Puss & Kram
//Träningsfreaket.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback