Stressig dag & imorgon uppträder.....

jag med två låtar + ett tal på 7-8minuter. Känns nervöst då det kommer bli väldigt personligt. Men jag är redo att "ta tjuren vid hornen" jag ska fasiken visa för mej själv att jag klarar mer än jag tror.

Idag har de varit mycket tid hos olika läkare det var tydligen ingen hornhinneinflammation utan en ögonlocksinflammation + att dom misstänker att min synnerv är skadad eller väldigt inflammerad så ska tillbaka senare i veckan igen, känns INGET kul alls.
Sen var jag iväg till vårdcentralen för detta ständiga jäkla problemet med att jag faller ihop på knappt en minut av vidriga buksmärtor och den läkaren var väldigt säker på att det antingen är I.B.S. dvs Irritated belly syndrome (någon form av magsjukdom om jag förstod honom rätt) eller endometrios.
Inge vidare kul..... så ska även tillbaka dit i slutet av veckan för flera undersökningar URK......
Men men det är bara att stressa vidare i tillvaron.

Nu hinner jag inte skriva mer ska äta min frukost nu 19.40! :S

Puss & Kram
//Mamma Malin som uppträder imorgon..... Lillfia hälsar så gott från sin spjälsäng......

p.s. mer bilder kommer upp framöver så ni behöver inte vänta jättelänge till det är bara LIIIIITE mycket nu som ni kanske förstår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback