STRESSIG OCH MÄKTIG DAG.....

och så kommer hela veckan fortsätta...jag kryper nästan redan på knäna! Känns inte bra alls......
Men nu skiter vi i det och istället så håller "vi" huvet högt och KÄMPAR VIDARE!
 
" Det som inte dödar, det härdar "

Gabriella somnade alldeles nyss och jag ska ÄNTLIGEN försöka äta litegrann är så extremt hungrig!
Imorgon väntar 2 möten varav ett långt FÖRHOPPNINGSVIS ja det beror nämligen på hur det känns imorgon.
Och sen börjar Gabriella sent på dagis inte förräns vid lunch så det kommer vara FULL RULLE tills strax innan lunch när jag lämpar av henne på dagis. Morgonmöte tidigt och sen mer eller mindre direkt efter att jag lämnat in Lillan så "flyger" jag iväg på nästa möte och är iväg några timmar.... Sen kanske jag blir kvar där för de finns ett rum där som jag alltid iaf innan trivts i & där finns ett piano så kanske borde jag ta med mej min pianobok, ja jag har ju börjat öva nu så att jag längre fram ska kunna spela! :)

Sen kommer jag hem imorgon först på början av kvällen äta, träna på synthen m.m.

Onsdag: Lillan början inte tidigt men inte sent heller (nej jag kommer ALDRIG skriva ut hennes dagistider av uppenbara skäl!) sen iväg och träna, möte m.m. Diska & städa......

Torsdag: Ögonmottagningen igen för att kolla upp om min synnerv är skadad eller inte.... HÅLL TUMMARNA NU!
Sen var det ett möte då också har jag för mej...... m.m.

Fredag: Lämpa av Lillan på dagis, möte, handla, diska, träna, dammsuga.......m.m.

Lördag: Möte, greja i hemmet, träna, roa Lillan......

Söndag: Umgås med en vän förhoppningsvis! TVÄTTA!

Och det är mer än så men vissa saker som jag ska göra skriver jag inte ut här.... men det är smockat!
För jag ska ju gärna hinna äta, duscha, andas & vila iaf litegrann emellan......

Puss & Kram
//Liten men stark.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback