Vilken dag......

Iväg med Lillan till dagis, kass med mat hemma så blev ingen "frulle" utan "hysta" in henne på dagis & sen var det dax för en av alla jäkla läkarundersökningarna & det var VIDRIGT, jag grät...... uscha, de va jobbigt som fan!

Efter de så gick jag på skakiga ben & handla. Och nu har jag precis fått i mej lite frukost, hämta Lillan om en stund & sen möte...... Jag är så sanslöst slutkörd, förstår det inte... eller jo till viss del men ändå inte.

Antar att jag är överansträngd likaväl fysiskt som psykiskt. Jag behöver semester! Men ingen semester i sikte inte, tyvärr inte.

Snart blir jag 22bast, känns konstigt känner mej som 35! Hoppas den jäkla födelsedagen går fort, vet inte om jag ska ut och slira runt lite egentligen är det inte min grej. Ja skratta bäst ni vill men jag har växt ifrån de helt enkelt.
Helst hade jag tagit ett dygn på spa istället det behöver jag dessutom väldigt mycket mer än alkohol!
Sova, äta, massage, ligga i en bubbelpool och inte behöva tänka på nåt....läsa & vila.... DRÖMMEN just nu.
Men har man inte cash så har man inte och får snällt drömma vidare och det är vad jag gör..drömmer...

Gårdagen var sååå märklig för de första mådde jag skit av sömnbrist & ja, ren utmattning sen blev dagen bättre för att sen bli SÄMRE, mycket sämre.... för att sen bli BÄTTRE igen.....för att efter några timmar bli KANONBRA för att sen bli puuhhh....hur ska jag orka? Ja, gårdagen var konstig.

Jag borde inte lägga mer tid på att skriva om allt & inget här, ska ju snart hämta Lillan och behöver häva min cola & försöka vila litegrann, kanske ta en MEGASTOR kopp kaffe innan jag hämtar henne.... koffein is the shit!
Ja snus & koffein de är mina laster, visst är jag hemsk? Hahhaa... :)

Och ni som frågat vad jag önskar mej när jag fyller år får här en lista, ja ni har tjatat så varsågod!;
(INGEN speciell ordning alls!)

EN TVÄTTMASKIN (HALLELUJA va jag skulle bli lycklig!)
En helg i London (JESSSSUS vilken dröm, jag ÄLSKAR london.....tokälskar london!)
En dag/helg på spa..... (alternativt en ansiktsbehandling inklusive allt, på mitt favvoställe)
En BARNFRI helg som bara innebär VILA,MAT,DUSCH,SÖMN,FILM,WHISKEY,SNUS,COLA & läsning.....
Presentkort på H&M & Gina Tricot.......(på h&m kan jag ju köpa åt Lillan menar jag....ja just de det är ju jag som fyller år....men inget gör mej ju gladare än när hon har allt hon behöver så de blir ju till oss båda....)
Åka & skjuta! Ja, jag har INTE gjort de många gånger men satan va kul de va!

Ja, det är de jag kommer på just nu.....

Puss & Kram
//Trötta morsan & "fialottabus" hälsar......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback