Ett extremt bra träningspass....

igår på nästan 3timmar! Körde så de brände i hela kroppen nåt helt ofantligt, underbart!

Haft en riktigt tung natt och det gjorde inte som de bruka "släppte på morgonkvisten" utan sitter i som tur är så får jag snart stöttning av en underbar människa, tack till dig underbara vän!

Det förflutna kryper upp varje kväll/natt & smäller till hårt bakifrån så jag välter omkull, i regel klarar jag av att ställa mej upp själv igen av ren vilja & faktiskt också mycket styrka men idag klarar jag inte det & det är då det är avgörande att jag har några änglar runt om mej som ser till att sträcka ut en hand som jag kan fånga & sen kravla mej upp sakta men säkert igen. Tack ni underbara ni vet vilka ni är! Jag ÄLSKAR er!

Puss & Kram
//Mamma Malin som försöker kravla sej upp igen.... Lillkrabban hälsar att hon dansar runt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback