Ett riktigt JÄVLA.....

bra träningspass stenhårt 2timmar bröst, tricar & mage! :D
Imorgon rygg & bicar, läkarbesök, diska & pyssla i hemmet, repa sent på eftermiddagen!

Mina knogar på högra handen har inget skinn kvar...." skinnflådda" dags att skaffa rejäla, bra MMA handskar!
Slår hårt nu.... Känns fint de.

Har en jobbig kväll nu, men så är det ju som mest nu förtiden tyvärr men jag orkar för jag har min älskade dotter & jag har så mycke vilja även när allt är som jävligast! Jag vill så mycket...... Och kommer "uppfylla" så mycket av det jag vill för jag är ingen "talker" jag är en "doer"..... så är det med de! :)

Puss & Kram
//Mamma Malin som nu sitter i sadeln igen lite vingligt men IGÅNG i galopp! :)
   Lilltösa hälsar från sängen där hon ligger & sussar sött.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback