Fullt upp idag,imorgon me & DOP på söndag!


Ja, idag vakna jag med ögoninfektion! Plus en allergichock! Hade nämligen av misstag fått i mej apelsinjuice via en glaze på ett kycklingspett så läpparna var & är fortfarande svullna och GÖR ONT :(
Jävla osis!

Men dagen var tvungen att rulla på ändå dock blev det ingen träning utan var tvungen att prioritera (vilket jag gärna gjorde) solosången till Lillan på hennes dop som är på söndag! Så tränade den två gånger med pianisten & det gick jättebra trots att jag fortfarande har ont i halsen så de blir nog bra på söndag också.
Sen har de varit fredagsmys med Lillan för hela slanten + disken såklart.

Imorgon är de dammsugning, tvätta 8maskiner, laga mat m.m.

På söndag är det Lillans dop! Och om du som läser undrar varför du inte är bjuden så är det för att detta blir en liten tillställning när det kommer till antalet människor som kommer närvara.
Däremot blir de tre fina psalmer + min solosång till Lillan " Välkommen hem " heter den.
Jadu X:et jag minns när jag sjöng den för Lillan i magen när hon bara var 4-5veckor i magen & sa när jag var överlycklig & MENADE DET
- Denna låten ska jag sjunga för henne när hon döps! (Log & var stolt över det lilla livet!)
- Jaja, visst det blir annorlunda sen när barnet väl kommer...
Du muttrade, var sur & allmänt nedlåtande.

När JAG säger nåt så håller jag de som du kanske märker, de visste jag då - det vet jag nu.

Så dop på söndag & sen efter dopet ska jag iväg & repa med en annan "pianomänniska" inför 9 Novembers framträdande. Ska bli kul dock hoppas jag att min hals känns bättre då!
Nu dax att få mat i magen!

Puss & Kram
// Den där morsan som alltid sjunger :) Sötnosen hälsar från spjälsängen natti natti........

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hur kommer det sig att du döper tjejen först nu? I "vanliga" fall brukar man väl göra det tidigare?

2010-11-02 @ 12:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback