Gospelskören....

Ja, idag har det varit vilodag från träningen men imorgon 07.50 är det dax igen! Då är jag ombytt & klar efter att ha lämnat Lillan på dagis & vaknat till. Har diskat, läst, försökt skriva lite till på talet & sen mest begrundat livet (ja de låter poetiskt ja vet) men det har jag iaf gjort. "Jagat" socialtjänsten litegrann också ska tilläggas men det gick bra. Sen lite bus med Lillan & sen somna hon gott & då kunde jag gå iväg & äntligen börja i den gospelskören som det varit på tal om i några veckor nu e jag med iaf. Det var 2½ timma sång, skitkul! :)
Så där fortsätter jag att gå så det blir en hel del musik framöver gospelskören med diverse olika konserter första konserten nu blir den 14 November. Sen soloframträdande varannan till var tredje vecka konstant + att jag ska få låna en synth & få gratis pianolektioner!!! Å det kommer ju också uppta en del tid, sen träning 4-5dagar utöver de + självklart Lillan, hemmet & rehabiliteringen av mig själv & det förgångna. Så det är fulla muggar!

Imorgon är det som sagt träning igen likaså på fredag & lördag HÄRLIGT.
Ett kort möte imorgon också, kanske bör unna mej en fika efter träningen på stans bästa cafe....mm får nog bli så! Sen mys med Lillan & laga lite god mat.
På fredag är det möte, en hel del sång & formulera talet & få ner det på papper så de blir bra, så bra som jag vill ha det! För sen är de ju dax, tänk va snart nästa tisdag! Känns nervöst men spännande & roligt.

Nu ska jag kolla mailen lite snabbt & sen försöka "varva ner" litegrann är lite "speedad" av allt som händer, kanske blir det att jag skriver klart talet kanske inte..... jag måste vara i rätt sinnesstämning så dom sanna orden kommer & känslan är närvarande när jag skriver, mycket viktigt - Avgörande!

Puss & Kram
//Sjöngsjungande, tränings Mamma Malin & Den lite sura krabban....hon hälsar (hon var sur på kvällen!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback