Jobbig natt.....

om några timmar iväg & träna, ja jag har fortfarande lite ont i halsen men nu MÅSTE jag komma igång jag "äter snart upp" mig själv....kryper på väggarna! Jag vantrivs när jag inte tränar iaf minst fyra gånger i veckan.
Och nu har jag inte kunnat träna på fyra veckor p.g.a. nackskadan som jag "åkte på" under träningen.
Nu gymet i två veckor men ENDAST gymet med början idag och fyra pass denna veckan sen fyra eller fem pass nästa vecka beroende på vad jag hinner "klämma in".
Sen drar jag igång med MMA:n igen också. Och kommer då "slå ut" på träningen så att det i början är ett MMA pass första en-två veckorna + tre till fyra gympass och sen öka till två MMA pass & behålla tre-fyra gympass i veckan.

Kommer ju även börja sjunga "offentligt" var tredje vecka och ibland oftare det ska bli superkul, startar den 26:e oktober med " Älska mig " - Ainbusk Singers gamla dänga & om det blir som jag hoppas " Jesus take the wheel " som Carrie Underwood verkligen e super när hon gör, det är en riktigt skön låt som jag dessutom kan relatera till inte rent sakmässigt men känslomässigt.

Sen lägger jag till gospels kör varannan vecka & hoppas kunna "skrapa ihop" lite tid till att spela in här hemma.

Natten har varit hemsk, Lillan vilar lite nu innan dagis så ska försöka göra detsamma usch...jag e hungrig!

Puss & Kram
//Mamma Malin som hoppar upp "i sadeln" idag igen & Krabban hälsar.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback