Lillan badar.....

Ja i slutet av detta lilla inlägg kommer det lite bilder från ikväll när Lillan badade, hon är alltid söt men när hon badar är hon så charmig & bedårande att det är helt sanslöst! Mitt vackra hjärta!

Igår genomfördes ett superbra träningspass, känns toppen att nu vara helt igång igen.
Det blir en vecka till nu med "bara" fyra gympass kanske bara tre det beror på lite hur jag kan få ihop de.
Sen veckan efter de så börjar jag med MMA:n igen.

Idag har vi varit ute i höstlöven, det är vackert ute nu! Man får passa på & njuta av dom här fina höstdagarna för sen kommer regnet & slasken och det är sååå tråkigt men som vädret var idag strålande sol & med lövens alla färger så är det vackert & ännu vackrare är det att se min underbara lilla flicka rusa runt & sparka i dom....
Sen blev de dammsugning, städning av badrummet riktigt ordentligt (känns skönt!) handla & efter de gjorde jag en riktigt god, mustig köttgryta SMASKENS! :D

Imorgon är de träning, möte & lite annat.

Hoppas ni gillar bilderna för det gör jag verkligen!


Hahaha..... sötnos!

Fundersam liten tös <3

Världens vackraste lilla tös.....

Nybadad & glad.......

Glad,nybadad & allsång! :)

Sötnos.......älskade barn! :)

Mitt hjärta du har dom vackraste ögonen i hela världen! <3

Puss & Kram
//Mamma Malin & Sötnosen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback