Riktigt bra träningspass idag & sen....

möten..... som vanligt, diskning som vanligt..... plus massa annat SOM VANLIGT!
ÄR TRÖTT, VILL SOVA!!!!

Imorgon är de morgonmys med Lillan till 08.00 sen är de första mötet, sen efter de mer mys med Lillan för att sen fixa iordning mej & lämna in Lillan på dagis & själv ta mej till nästa möte som är på några timmar. Sen efter de hem & skriva klart talet till den 26:e oktober & träna på dom två låtarna som jag då ska framföra. Känns spännande! Men de första jag skrivit på "talet" har blivit riktigt bra & det kommer bli 6-8min. långt de är ganska länge när de väl kommer till kritan!
Sen ska mat lagas, barn "sövas" & matas m.m.

Sen träning onsdag, fredag & lördag! Och finputs på talet & träning på sången och massa mys med Lillan.
Flera möten & måsten såklart men så är det att vara jag mycket måsten.....
Men jag har Lillan och så länge jag har min älskade tös så är allt möjligt att hinna/orka med.

Sen döper jag Lillan 31 Oktober.....äntligen de kommer bli jättefint men håller de jättelitet, kommer sjunga hennes favoritlåt till henne som jag sjöng för henne redan när hon var 4veckor i magen & jag fortfarande bodde i sthlm.
Då sa jag att om/när jag döper henne/honom så ska jag sjunga den låten " Välkommen hem " och det kommer jag alltså nu göra. Jag säger inte bara saker jag ser till att göra dom också..... :)

Sen i december körar jag bakom Charlotte Perrelli & uppträder även utöver de fast då som solo sångerska.
Känns underbart att ha kommit igång igen med musiken & blivit så uppmärksammad för min röst.... :)

Nu ska jag softa..... softelisoftis! :D
Jag sväller kan jag informera om men bara muskelmässigt är lika liten & nätt som alltid annars SÅKLART....
NU DUSCHA, de är soft! ;)
Puss & Kram
//Starka, sjungande Mamma Malin & Den lyckliga söta "krabbisen"......

Kommentarer
Postat av: Odd News

Much to think about excellent web-site!! On a purely personal level "what is Love" section gave much insight into this complex subject.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback