Söndagstrött.....

Ja, nu tänkte jag lägga några minuter på att både skriva & ladda upp några bilder en från i tordags & resten är från i morse på Lillan såklart :D

Har inte kunnat träna på 3½vecka förutom ett träningspass som jag sen hade oturen att bli rejält förkyld efter + febrig. Dagis drar hem en hel del starka & elaka baciller, dislike!
Nu är jag bara lite febrig och har lite ont i halsen men målet är att dra igång ORDENTLIGT igen på TISDAG, så tuesday is the shit! Gymma i två veckor & sen dra igång med MMA:n igen behöver "bygga upp" mig lite innan.
Nog om det.

Människan som stöttar mej mycket varje vecka har nu semester vilket jag unnar denne person så extremt men självklart känns de jobbigt för min egna del när vi kommit in i en så skör & svår del av "processen".
Men men, det är bara att försöka hålla ut & hålla ihop. Å även när jag känner mej som svagast så visar sen resultatet något helt annat så jag fortsätter kämpa på...

På torsdag har Lillans dagis fotografering det känns spännande! :)
Vet inte riktigt vad hon ska ha på sej men det blir nåt sött iaf.

Känner inte att jag har så mycket mer att skriva har diskat, dammsugat & lagat mat som vanligt inget speciellt utom de vanliga egentligen & det finns inte så mycket mer att skriva om de.
Så här kommer istället bilderna, enjoy;


Bilden från i torsdags, Lillan älskar mammas pannkakor :D


Lillan sprang FORT i morse och slutartiden var inte inställd på de bästa men men en söt & kul bild ändå tycker jag!


Hjälper mamma att dammsuga, duktig tjej! <3

Överlycklig & morgonpigg :) Taget i morse....

Får uppdatera med dom andra två bilderna senare då allt segar så extremt!

Puss & Kram
//Mamma Malin & GLADA "krabbisen" :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

herregud så söt!!

2010-10-13 @ 18:22:32
Postat av: Emilianingebjorg

I enjoyed my visit. Greetings from Germany


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback