Tack Emelie!

Ja, det är jättefint att både jag & Gabriella har Mathias dock brukar han aldrig passa henne när jag tränar för de ser jag till att göra så mycket det bara går när hon är på dagis oftast på morgonen. Då han jobbar & jag jobbar med mej själv så att säga. Även mina möten m.m. ser jag till att planera in så dom är när han jobbar & Lillan är på dagis. Men självklart finns de gånger jag repar inför musikframträdanden & andra tillfällen då han är en riktig stöttepelare & dom har en myseftermiddag eller en/två mystimmar själva på kvällen.
Gabriella älskar honom & de gör jag med och vad som händer i framtiden de kan man aldrig veta.

Utan det är mycket planering & en hel del jäkt & stress som gör att jag hinner med allt som jag hinner med när Lilltösen är iväg på dagis. Det är från grej till grej mer eller mindre hela tiden.
Och mycket bättre så, så jag sen när hon kommer hem kan umgås med henne innan hon ska sussa dessutom.

Idag försökte jag muntra upp mej själv och unnade mej ett fint underklädes set och kände mej lite mindre "nere" men sen fick jag reda på att rektorn på Lillans dagis krånglar å då föll jag platt igen kan man väl säga, har inte så mycket energi nu & absolut inte energi att lägga på skitsaker som det i detta fallet handlar om!
Men ringde upp henne direkt och fick ännu ett möte att se till att "bocka av" imorgon.
Så två möten imorgon + att Lillan går färre timmar på dagis imorgon p.g.a. strulet!
Så det är få timmar att hinna med mycket på, så antagligen kommer jag gråta ögonen ur mej av utmattning imorgon eftermiddag/kväll men men.....det MÅSTE gå så enkelt är de bara.....men ändå så jävla svårt!

Och träningen hinner jag inte heller med imorgon p.g.a. detta strulet vilket gör mej irriterad men främst ledsen har inte ork till att vara arg just nu även fast jag BORDE vara det, energin är liksom ganska slut...
Och sen är de fullt upp på fredag också...... jesus christ give me a break! :(

Men men......nu har jag annat för mej som jag måste hinna.....
Puss & Kram
//Utmattade mamma Malin.....& den glada sovande Krabban hälsar att hon "skakat blöjrumpa" nu på kvällen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback