Dåligt med uppdateringar.....

jag VET! Men det är sååå mycket här hela tiden ändå, så ni får helt enkelt GILLA LÄGET så de så!

Dagen idag: Dammsög, vek tvätten (en hel del), rensa Lillans garderob, ringde några viktiga samtal, handla, hämta Lillan på dagis, tog en liten promenad med henne i vagnen, sen umgicks vi med vännerna Cecilia & Alva va himlans trevligt att se dom igen! sen laga jag mat & nu har jag ONT i nacken. Har sett på " Lite sällskap " ikväll det är fasiken kul.... :D

Lillan ville inte somna när jag ville att hon skulle somna utan hon fick komma upp igen och stod och headbanga som en dåre, har ungen fått fnatt?!

Imorgon är de möte på morgonen sen lämna in Lillan på dagis vid lunch efter de iväg på nästa möte som varar flera timmar.... Sen måste jag ner till banken också AKUT superviktigt och hinna klämma in några jätteviktiga samtal dessutom....

Jag längtar sååå efter att träna igen... 5-6dagar i veckan och de känns mer än GREAT! Nästa vecka börjar jag igen (sjävklart försiktigt) enda giltiga skäl till att inte börja igen på måndag är: EGEN BEGRAVNING och där med pasta, ja de låter bättre än "med basta"..... :)

Sen möte på onsdag och massa grejs att göra här hemma, torsdag = Träffa vännen Sara & hennes dotter som om 10minuter fyller 1år HURRA HURRA HURRA!!!

Fredag = Möte IGEN, sen är de flera grejer som kanske blir men vet inte säkert riktigt än.....

Lördag = Köpa vantar & gummistövlar till Lillan (mössor har jag redan stickat!)

Söndag = Tvätta massa igen.....

Det är vad jag vet än så länge sen tillkommer de ju alltid 10 grejer typ...... + mängder av grejs att göra här hemma.

Ne, nu måste jag vila denna jäkla nacken för den dunkar och de "strålar" ner i ryggen och de är VEDERVÄRDIGT!
Puss & Kram
//Morsan som känner sej KLEN... " Krabban " hälsar vink vink & slängkyss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback