En blå/lila armbåge/underarm....

och ett jack på smalbenet & några blåmärken här & där från MMA-passet i måndags. Men det gör NADA däremot har jag lite ont i högerbenet vred de lite illa i måndags men reagerade knappt då men nu när jag går känner jag av de.

Tack för tipset ang. tejpen ska tänka på detta. Måste införskaffa tandskydd idag också! INNAN tänderna ryker!

Hade en extremt tung natt men den goda människan som höll mej när jag var på väg att falla räddade även denna natten. Visst jag är trött, mörbultad idag men de kan jag ta. Denna människan är verkligen makalös!

Ne, nu ska jag snart ner & lägga i fjärde maskinen med tvätt.......
Puss & Kram
//Tvätt-kärringen & Dagis flickan hälsar....

p.s. HON dansar sååå bra till Michael Jackson hahahaa imponerande å så gulligt kanske kommer de ett klipp här framöver......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback