IM BACK!

Back to life, back to reality! TJOOHOOO and Im feeeeeeling good! Ja förutom att nacken dunkar och värker extremt men förutom de känns de underbart att vara hemma. Och jag kan aldrig vara "lagom" så självklart har jag överansträngt mej å de grövsta i dag men hur skulle jag kunna låta bli att bära och pussa på Lillan?! Hon är ju världens sötaste, goaste trollunge.... blev så glad när jag såg henne & hon vinka och sen blev de rekord många upprepningar av MAMMA, mamma MAAAMMMAMAMMAMAMAMA....... :D

Har haft svårt att äta på sjukan men har iaf ätit lite ikväll kommer säkert igång bättre med de imorgon.
Måste tvätta imorgon hur jag skall klara det de vet jag inte men JAG SKA KLARA DE och har jag bestämt mej så kan ni ge er fasiken på att det kommer gå! SÅDESÅ!

Sen rösta på söndag SÅKLART!!! Och valvakan de måste jag bara se..... UPP TILL KAMP NU FÖR DOM RÖDGRÖNA!

Annars blir de massa mys med Lillan, försöka komma ut och gå iaf kortare svängar så att jag kan börja träna "skiten ur mej" själv igen så fort de är möjligt. Och vardagsbestyr då men det hör ju till så det är ju helt onödigt att ens nämna. Jag känner mej positiv allt kommer bli bra.... även om det kommer bli en psykisk och säkert också fysisk berg & dalbana ett bra tag framöver jag SKA klara mej igenom detta "arbetet" som ligger framför mig så är de bara för min, Gabriellas och mina medsystrars skull men också för min dröms skull om att en dag starta en organisation för dom som farit illa.

Nu ska jag summera mina senaste 9 dygn dvs ca. sen skadan & tills jag kom hem från sjukan.

Veckans skämt:

-Fryser du?
-Nej....
- För om du gör det kan du bara ställa dej i hörnet där är det alltid 90 grader

(Hahahha "sis" du e galen!)

Veckans tv-program:

Allt gällande valet.....och IDOL.....

Veckans godaste:

Pannkakorna på sjukan :D

Veckans äckligaste:

Sjukhusmaten tyvärr.....den är INGE vidare.....

Veckans mest glädjefyllda ögonblick:

- Jag adopterar dig! (mer än så skriver jag inte de är PRIVAT)

Veckans bästa:

"Sis" (du vet vem du är!)

Veckans sämsta:

Kräkas om och om igen av värk.......

Veckans fulaste:

En vidrig sköterska.....inga namn nämnda så ingen utlämnad.....

Veckans ahaaa-upplevelse:

Kan inte beskriva den så bra men de var ang. "arbetet" som ligger framför mej men som redan är påbörjat man kan säga att vi fann en väg som kommer underlätta mycket.

Veckans 3 låtar:

Carrie Underwood - Jesus take the wheel
Michael Jackson - Jam
Iron Maiden - Different World

Veckans färg:

Vitt ja alla sjukhus skjortor är ju vita så just därför haha.....

Veckans vidrigaste aj på sjukan:

Vaknade på natten kräktes extremt av värken och sen när jag skulle försöka lägga mej ner igen så "la jag tyngden" på fel axel dvs på den sidan där smärtan sitter bitande hårt och jag svor å de grövsta och låg stilla i många timmar efteråt och fick en del smärtlindrande men de strålade nåt fruktansvärt i nacken å ryggen...blä!

Läst i veckan:

Aftonbladet, En självbiografi + en bok jag fått låna minns inte vad den heter......


Ne, nu MÅSTE jag lägga mej ner på soffan och vila annars så kollapsar HELA jag....de gör rejält ont nu dessutom sätter nog på Magnus Betners - Inget är heligt och flinar mej själv till sömns....jag hoppas de iaf.... :)

Puss & Kram
//Starka Mamma Malin som snart e tillbaka på gymet & MMA-träningarna igen och lillkrabban hälsar att hon lärt sej att kasta slängkyssar (gudomligt charmigt!)

Kommentarer
Postat av: fraggelmorsan

Summeringar är alltid bra :)

Veckans Pippi Långstrump : Malin

2010-09-18 @ 21:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback