Imorgon åker jag hem ÄNTLIGEN!

Yes imorgon åker jag hem och det kommer bli kämpigt hemma med nacken å ryggen men jag bara måste hem nu! Får ju gå på kraftigt smärtstillande ett ganska bra tag men hoppas kunna köra igång träningen om 2veckor iaf saknar min träning så bara det i sig gör ont!

Har även ett viktigt samtal med en viktig å betydelsefull person imorgon.
Sen blir de till att pussa å hålla om Gabriella så mycket jag bara klarar av och god mat mums!

När man bara har en tv,dator och tidningar och har haft sen förra onsdagen hur insatt tror ni då man blivit i politikens värld?

Svaret är man har blivit lite av en mästare hahaha.....har nog lätt lagt 20-25timmar på de!
För mig är de helt självklart att rösta rödgrönt och har man ett hjärta så gör man bara de punkt slut.
Om man har bra lön och skiter i alla andra dvs välfärden så röstar man blått och får därmed erkänna att man är ett riktigt ego. Detta är bara mina åsikter men bomba mig med ogillande kommentarer om ni vill de berör mig inte nämnvärt haha.... politik är ett känsligt ämne absolut men jag personligen tycker det är viktigt att man vågar stå på sig för de man tror,tänker och gör.
Och en sak skall tilläggas bara för att man röstar rödgrönt betyder det inte att man måste älska Mona Sahlin, tro mig!

Ne nu skall jag ägna en timma till te politiken det är ju debatt på fyran nu hahahaaa....
Puss & Kram
//Hon som inte längre är en KRAGaGAM utan nu bara en extra ordinär GAM ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback