Kvar på sjukan tyvärr.....

men jag har ändå en vansinnig tur för i tredje natten i rad jobbar det en fantastisk sjuksköterska här hon e hur bra som helst. Lugn, rolig, förstående & toppen helt enkelt. Så jag som är så sjukhusrädd känner mig faktiskt helt lugn nu när hon jobbar inatt. Och det säger en hel del jag som alltid varit rädd för sjukhus så rädd att det blivit panik när jag tidigare hamnat där men inte nu. Sjuksköterskorn och dom andra som jobbar inom vården har på tok för lite i lön de e tragiskt dom förtjänar mer med de dunderjobbet som dom faktiskt gör! Jag menar hur skulle vi klara oss utan dem?

Imorgon blir de magnetröntgen dom skall utesluta att det är diskbråck.
Ville bara uppdatera lite kort & informera om läget jag har rejält ont men smärtlindras ordentligt så det är bara att härda ut!

Tack Peter för dagens besök de värmde å tack kära Matti för att du & lillan kom upp var underbart att se er!

Puss & Kram

//Morsan med värk......


Kommentarer
Postat av: Fraggelmorsan

Lugn? Jag? Haha, jag måste visa det inlägget för FraggelFarsan som nog inte håller med dig :) Fast det är ju skillnad på privat-jag och jobb-jag förstås. Just nu- i & med denna kommentar- så överskrider jag gränsen...Men vafan, man kan ju inte alltid vara perfekt ;) Krya på dig!

2010-09-12 @ 23:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback