Magnetröntgen visade.....

positivt iaf de betyder det är inget diskbråck tacka Gud för de! Utan de är som jag själv trodde en rejäl muskelskada åsså har de blivit en blödning i skiten. Så de ligger & klämmer vidrigt ordentligt dessutom på nerverna i nacken & ryggen, de e pest! Men jag kommer alltså bli helt återställd sicken jävla tur!

Men det verkar ganska orimligt tyvärr att jag ska kunna åka hem imorgon då jag knappt kan röra nacken alls och har så ont att jag måste smärtlindras rejält. Började dessutom först idag få några minuters hjälp av en sjukgymnast å jag kunde inte röra nacken mer än nån cm åt sidorna. Kräktes innan när de 'stråla' som värst de va ingen höjdare ne de va bättre och trevligare att föda fram Gabriella än detta helt klart!
Ska se premiären av serien "Annelie" om en stund på ettan kanske är de bra, å jag kan ju dessutom inte göra så mycket annat heller.

Puss & Kram

//21-åringen som känner sig som en gammal kärring.....Fisflickan där hemma mår iaf toppen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback