Muskelskada.........

i nacken & ryggen inget vidare, olycka som skedde i onsdags på träningen. En liten skitunge som inte alls visste vad han gjorde utan skulle spela "tuff" inför sin kompis å utan att tänka sig för eller ens ta ett grepp så flög jag i backen å landa på vänsteraxeln å nacken med honom på mig.

Så de blev en rejäl muskelskada har ont från bakhuvet å halvvägs ner i ryggen längs ryggraden, har legat med stenhård stödkrage sen i onsdags kväll men har nu fått lov att lätta på den men vara försiktig.
Sjukgymnast kommer komma under dagen å sen blir jag kvar här på sjukan i natt, trist men nödvändigt.
Tacka gud för att Lillan går på dagis och sen att matti tar väl hand om henne tills jag kommer hem vilket jag hoppas & tror blir imorgon.

Tack tränarna för stödet vid olyckan å besöken & stöttningen här på sjukan!
I'll be back!

Puss & Kram
//Kragagam......;)


Kommentarer
Postat av: fraggelmorsan

jag har nu hittat hit och säger HEJ till en av de starkaste kvinnor jag mött!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback