Mycket i helgen....

Ja en del iaf, framförallt känns de mycket mer än de brukar just för att jag fått så extremt lite & dålig sömn hela veckan knappt någon sömn att tala om alls. Å tillslut kollapsar kroppen & psykiskt mår man extremt dåligt och det  var de som hände idag & jag började gråta av ren utmattning. Det var allt annat än trevligt..... :(

I fredags blev iaf det som var så tungt ändå väldigt vackert & bra och det känns jättebra att nu ha gjort det.
Det blev rätt både känslomässigt & sakligt..... Mycket tack vare den enormt goda människa som jag hade som stöd & hjälp. En ängel nersänd från himlen utan tvekan! Jag är så tacksam.

Idag va de upp & hoppa tidigt och mitt humör var inte de bästa & det är inte så konstigt när man är helt utmattad.
Men på nåt förunderligt sätt så löste jag situationen bra ändå för Gabriella (ibland vet jag knappt själv hur jag lyckas med det men de gjorde jag!) gjorde pannkakor & myste.
Sen var jag iväg och kolla i lite affärer & sen fick de bli "lugna gatan".

Imorgon är de tvätt 08.00-14.00 sen ska jag diska & dammsuga och det behövs handlas dessutom.
Så imorgon är de mycket praktiskt som måste fixas. Men de löser sej, de blir bra har jag bestämt mej så blir de av och de kan jag lova att det kommer bli!

Ibland känns det som att jag är gjord av sten.....men så värker hjärtat till & då vet jag mycket väl om att så är inte fallet....

Nu ska jag läsa en stund, för sova går ju inget vidare.....
Puss & Kram
//Trötta, MYCKET trötta Mamma Malin & sötnosen som kastar iväg slängkyssar hälsar!

Hon kan nu säga ganska många ord haha.... Äpple, Karta, Mamma, Nästan Kex, Ja, Nej, VA, vaddå, nja, okej m.fl och sen härma massa ljud hahaha..... :)
Å hon är så söt (hon vet mycket väl vart flera olika kroppsdelar sitter tår, mage, håret, hjärtat & naveln!) när jag frågar henne
- Älskling vart sitter din navel?
Då drar hon upp sin lilla t-shirt & petar på sin navel och ser sååå stolt ut, sötnos! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback