Jag trotsar skitvädret!

Ja, igår hade vi helt UNDERBART väder jag & Lillan var ute många timmar och det var supermysigt!
Jag repade även med pianisten & det gick jättebra och ljudet i kyrkan va MÄKTIGT!!!

Men idag är de skitväder men jag vägrar att kasta på mej massa kläder för de, ne nu trotsar jag skitvädret = regn & betydligt kyligare ute = shorts (ja med tunna strumpbyxor under) & skinnjacka och sen får jag dra på mej mina väldigt speciella converse dojjor har bara haft dom en gång innan & det var på en fotning för flera år sedan.
Jag GILLAR DOM INTE men jag kan knappast ha skorna jag köpte igår när de är regn! Och dom gillar jag inte heller, men måste man ha skor så måste man - antar jag. Men kommer definitivt bli ett par dojjor till te våren & sommaren ett par " Malin pjucks " helt enkelt, när jag nu hittar dom de kan ju dröja.... kräsna jag.

Men nu blir de conversedojjorna iaf & shortsen :)
Dax att dra snart måste hinna plocka lite till här hemma först.... sen promenad i regnet oj nej jag hade kunnat åka bil men jag tänker trotsa vädret ytterliggare genom att välja promenad framför bil! Dessutom behöver jag "gå av mej" litegrann innan jag kommer fram fick reda på lite grejer i morse som känns jobbiga så musik i öronen stenhögt & vandra på som en vandrande pinne det är nog den bästa ångestdämparen just nu...... Så, så blir de.

Ha en bra dag i staden där det alltid regnar och bor du någon annanstans där det inte är regn 363dagar om året så GRATTIS till dig!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback