JÄVLA HOTMAIL!

Ja, jäkla jäkla hotmail har spärrat mitt konto - det är helt förståeligt - ABSOLUT!
Det har skickats spam i evigheter från min mail och jag har struntat i de - illa - jag  V E T !
Men det vore ju bra nu när dom spärrat kontot om sättet som finns att "låsa upp" de på igen fungerade, vilket det inte gör! De ska skickas en kod till min mobil som jag ska skriva in sen ska de vara klart jag bad om koden för 2dygn sedan första gången! Visserligen står de;

"Vi har skickat koden till (mobilnr) ********** det kan dock dröja NÅGRA MINUTER "

Visst , några minuter är det någon mer än jag som tycker att 60min x 48 är LITE FÖR MÅNGA MINUTRAR?!?!

Blir tokig måste åt min mail.... och de betyder ju att min msn också är spärrad.....
BLIR TOOOOKIG!

Bäst jag slutar skriva innan jag bojkottar hela internet.
By the way filmen "Devil" är KASS & " The other woman " halvkass & den tredje nya filmen " The next three days " inte mer än okej...... Så lägg inte tiden på att se dom ens - jag har gjort de åt er ;)
Däremot tror jag kvällens film kommer vara superbra " Mr Nice " .... den har fått stående ovationer iaf.

//Madame som hostar upp sina lungor (sexigare än nånsin!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback