Lite bilder.....

Ja, nu ska jag berätta lite kort om helgen tänkte jag.
Igår så var vi iväg på stan jag, Lillan & Mathias där gick vi och kika lite i affärerna vilket Lillan tycker e superkul hon fick ännu en söt pyjamas, ett par söta sommarshorts, strumpor, ett armband, ett prickigt "50-tals" hårband supersött m.m. Sen delade jag & Mathias på kostnaden och köpte ett "riktigt" rejält leksakskök till henne (vi köpte det dessutom när hon hade somnat i vagnen efter att ha sprungit runt i nästan 2timmar) sen köpte jag lite småplock schampoo, hårspray, småkrams för att kunna göra ett riktigt fint dopkollage att hänga på väggen m.m.

Sen när vi kom hem så var det dax att montera ihop detta "köket" & det gick bra vi hjälptes åt & Lillan blev superglad! Hon har lagat mat massvis hela helgen haha.... Sött.... Här kommer några bilder från igår;


Färdigmonterat, supersött tycker jag :)


Lillan började leka direkt....söta lilla unge <3


Ja, här står alltså Lillsnuttan helst nuförtiden.....Älskar dig mitt hjärta!

Sen igår efter allt detta så var de mycket lek med Lillan som fråga vad jag ville ha att "äta" från hennes kök hon sprang fram & tillbaka med "mackor, korv, ägg, muffins " m.m. Riktigt sött var det och är de.
Efter mycket lek, mat & mys så fick Mathias & Gabriella några timmar själva medans jag var iväg & fick stöttning av bästa vännen. Underbara vän du betyder så mycket, så fruktansvärt mycket skulle inte orka med allt utan dig!
Tack för att du finns & är precis så som du är!

Idag så har det varit tvättning - många maskiner, mycket spring i trappan upp och ner. (Min rygg gör fortfarande superont så JA det har varit jobbigt som sjutton, fick smärtlindra mej rejält kan jag lova!) Sen måste jag imorgon ringa veterinären för katten verkar ha fått någon urinvägsinfektion eller liknande för hon har pissat ner flera ställen i lägenheten idag så fick skura mina skor b.la. fy fan, ja jag röt kattjävel många gånger kan jag lova.
Det räcker som det är ändå utan att behöva ta hand om kattpiss och veterinärkostnader herregud! Som tur är har jag henne försäkrad sedan den dagen jag rädda henne från katthemmet, tacka ......ja mig för de! Haha....
Sen dammsugning av hemmet m.m. Planering gällande dagistider 2veckor framåt - done.
Mycket lek & bus. Lillan har varit på strålande humör hela helgen - hon är underbar - jag tokälskar min vackra & sååå kloka dotter! Här kommer några bilder från idag när hon satt & åt glass :)


Sweetheart <3


Glass älskar den lilla :)

Imorgon så måste jag ner till 3 och lämna tillbaka lånetelefonen & hämta min reparerade mobil.
Även gå förbi tatueringsstället & visa upp skissen och sen boka tid, ska göra den i sommar tjoohooo!
Sen ringa veterinären, och ett myndighetssamtal. Möta upp vännen Cecilia & hennes lilla söta dotter mitt på dagen för att tillsammans hämta Gabriella från dagis & gå ner på stan & fika skulle jag tro, snacka en hel del.

Nu orkar jag inte sitta mer och skriva, ryggen värker :(

Kramar
//Morsan som vägrar att ge vika för ryggskott, de man inte dör av de härdar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback