Mr Feber....

har valt att helt klubba ner mej igen.... jesus!

Ja, jag är glad att iaf Gabriella inte är sjuk - måtte hon nu hålla sej frisk! Annars blir det totalkaos själv har jag över 40graders feber & rejält ont i halsen. Har tagit Ipren för 1,5timma sedan drygt men de hjälper inte mycket så får se hur jag mår imorgon. Låg i duschen för en stund sedan med en piggelin & KOKHETT vatten..... frös ändå helt hysteriskt men såg ut som en röd kräfta efteråt.
Och nej de är inte de bästa man kan göra - duscha varmt när man har hög feber men jag frös så jag höll på att bli tokig!

Fan, jag ska ju städa mängder imorgon ju & vicka tvätt MÄNGDER av tvätt har tvättat som en dåre igår (söndag, har varit krasslig hela helgen men nu har de slått till ORDENTLIGT)

Känner mej ledsen, hoppas de ger sej snart.... annars får jag väl kolla upp så det inte är halsfluss eller luftvägsinfektion...... de har jag ju haft TYVÄRR många gånger innan, VILL INTE TILL LÄKAREN!

Håll tummarna för att jag mår bättre om några timmar nu folk & fä!
Ciao
//Elementet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback