Städat, städat & massssa foton....

Yes, så har helgen sett ut; Handlat x 2, diskat x 2, dammsugat x 1,5..... lagat mat, plockat & grejat....ÄNTLIGEN gjort Lillans "dopkollage" & satt in små bilder på henne i den fina dop presenten blev jättefint :)
Hoppat in i duschen 10min nyss - behövdes - ilat runt som en skållad kanin = VARM!

I efm/kväll blir det mys med Lillan till 100% älskade barn.....
Och jag skulle gissa på att det mer konkret kommer betyda; BUSA, leka kurragömma, att hon klär ut mej till en prinsessa för att sen bli arg & säga; NEJ du ingen sessssa! (man kan få skäll för allt som mamma!)
Dock får jag vara drottning så jag är nöjd ;) Sen äta nåt gott, en stund med bolibompa & sen natti natti....
Om hon inte blir på GRINHUMÖR vill säga då blir hon som ett litet världskrig & det gäller att akta sej, ja min tös har temperament & det är HELT min förtjänst så jag klagar inte! Hahaa........
Det roligaste är väl när vi blir sura samtidigt och blänger på varann (det är enda gången nästintill som det är tyst i detta hushållet) hon står med benen i kors & ser sur ut STIRRAR på mej - jag stirrar ner i backen & vårt kroppsspråk är ibland kusligt likt varandras för jag står på samma sätt & ingen vill ge sej riktigt. Självklart slutar det med att jag ger mej efter 45sek. men det är ganska underhållande faktiskt för hon försöker hålla sej från skratt & det är preciiiiiiiis så hon klarar de hehe.....

Stod igår morse & gjorde köttgryta den ni! Ja, jag var tvungen att steka & laga till maten annars hade den blivit förstörd sen in i frysen med den....... DONE.....

Nu telefon....
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback