Äntligen en läkare....

som lyssnade. Yes, igår blev det en akuttid som som kallar det till vårdcentralen. Höll tummarna för att läkaren jag skulle få träffa skulle vara hyfsad och jag hade tur för det var han & han förstod också vilket helsike detta är, så som det nu är med all värk & vad den gör med mej. Fick där bekräftat att jag är rejält uttorkad nu dessutom & har näringsbrist så förutom mer smärtstillande & remiss iväg skickad till sahlgrenska så måste jag fokusera på att äta & dricka nu. Har ju nästan varit omöjligt med den värken jag haft & inte sällan har maten vänt på vägen p.g.a. smärtan.

Men just nu är de iaf mer smärtlindring som gäller & jag håller tummarna för att jag ska kunna jobba hyfsat bra på fredag trots den värken jag fortfarande känner. Jag MÅSTE jobba på......
Hoppas Sahlgrenska skickar en kallelse FORT.... för som sagt de kör helt slut på mig detta helsiket.

Förutom de så mår Bella prima ballerina & växer sååå fort! Är underbar som vanligt & förstår mycket mer än dom flesta två åringarna gör - helt sanslöst! Jag är stolt över att se hur fint hon utvecklas hela tiden från en dag till en annan. Hur hon visar medkänsla både för mej som mamma & sina vänner/fröknar på dagis. Hur hon är mån om alla runt omkring & samtidigt är så lekfull, så mycket barn man kan bli på de bästa av sätt! Galna upptåg & protester ständigt & jämt precis så som de ska vara - tre års trotsen, den är inte rolig men hör till.
Älskar henne nåt helt otroligt, kämpar på för VÅRAN skull!

Kramar från oss
//Tabletten (Ja, känner mej sån!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback