Istället för att inleda med...

"förlåt för att jag inte skrivit på länge ÄNNU EN GÅNG" så börjar vi med;

Hallå allihopa, jag hoppas livet leker för er & att ni kära läsare mår bra!
Jag har nu pratat med endo. kliniken i uppsala & även pratat med en människa från endo. föreningen hon har själv lidit av sjukdomen i MÅÅÅÅNGA år & hon kände igen ALLT, varenda symptom. Vilket självklart är hemskt att någon mer lidit/lider så av de men samtidigt skönt - JAG ÄR LÅNGT IFRÅN ENSAM OM DENNA SJUKDOMEN!
Jag fick även tips om en läkare med en del kunskap om denna "förbisedda" sjukdom som finns lite närmre mig så ska imorgon ringa till de sjukhuset och se om jag inte kan få en snabbare tid dit. Just nu är de jättejobbigt - eller de är fortfarande skitjobbigt, värken vägrar att ge med sej & de är allmänt deprimerande att inte funka som man brukar - inte kunna göra allt som man brukar m.m. Men remiss är också skickad nu till Uppsala så någonting kommer ju nu ÄNTLIGEN att hända jag hoppas bara de inte dröjer!!!
När jag väl skriver här på bloggen numera så blir de ju automatiskt om detta för de är ju de som upptar; tid, tankar, de fysiska likaväl som de psykiska ja nästan allt.....

Men ska bjussa på lite annat.
Fick för en vecka sedan ett armband gjort av min bästa vän, ett speciellt armband som jag gillar jättemycket & bär både natt & dag. Här är en bild på de;


Bilden gör inte armbandet helt rättvisa men de är superfint & lägg märke till att jag numera har långa naglar också :) Trivs bra med de..... TACK ÄLSKADE BÄSTA VÄNNEN för de SUPERFINA armbandet!

Sen måste jag ju visa upp min första lön som artist (på pappret) för de var en speciell känsla att få hem!



Å fler ska de bli med tiden! Så de så..... nu ska jag bli FRISK eller ja iaf inte behöva lida av värken konstant & sen ska jag jäklar i mej köra järnet på alla sätt & vis; Som mamma, som föreläsare m.m.

Så är det med de & har en Tiger bestämt sej så har hon!
Kram på er folk & fä!
//Tigern som VÄGRAR att ge upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback