Bjuder på två....

korta inspelningar, inspelade igår kväll dvs. i tisdags. Jag har feber & halsont men va fan, ni vill ju ha låtar så ibland är jag sjuk & då får jag väl bara göra mitt bästa trots de & lägga upp ändå det är ju inte på så blodigt allvar menar jag.
Förhoppningsvis glädjer ju mina videoinlägg någon även om jag är sjuk när jag spelar in & rösten inte är i toppform.

Idag har de handlats, lagats mat, diskats & plockat och grejat en del. Lekt med den Lilla hoppetossan & febern är nu på väg bort! ÄNTLIGEN..... Så imorgon är jag frisk, något som är väldigt skönt är att Lillan klarade sej undan denna feberförkylningen de gör mej GLAD! Hon har nog bra immunförsvar = underbart! :)

Det var en lång dag igår men den gick bra tycker jag. Tack vare bra stöd & värme.
Nu är jag sanslöst trött men intalar mej själv "de kunde varit värre" haha det har liksom blivit något som jag kör som ett "mantra" i skallen antagligen för att försöka trösta mej själv så gott det går....
" Om det funkar? " Nja.... sådär....

Imorgon ska Lillan iväg till dagis såklart & sen hämtas. Efter det kommer vännen Kristin som har "beställt" " Mamma Malins köttgryta " hon gillar den, kul tycker jag. Så jag köpte ingredienserna när jag var nere & handla innan för det är klart det ska bli gryta! Så jag lagar mat & hon tar med en flaska vin = GÖTT! Ska bli kul att tjata en stund det var längesen, med henne alltså.... annars snackar jag ju JÄMT mer eller mindre ja, ni som känner mej vet ju om de...

Om en liten stund kommer " Masterchief Sverige " det får iaf ena ögat vila på sen sista avsnittet av " Sons of anarchy season 2 " känns nästan jobbigt! Jag får abstinens när jag ser på en serie DEN FÅR LIKSOM INTE TA SLUT och jag vill ABSOLUT inte vänta på att nästa säsong ska komma.... där har jag inget tålamod alls!

Puss & Kram
//Trötta morsan som gör go gryta & den stora tjejen hälsar GONATT! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback