Förlåt mig mina läsare!

Ja, jag har varit usel på att uppdatera här & kommer inte vara så mycket bättre i detta inlägget som måste bli kort då jag ska iväg & hämta hem lillsnuttan strax. Jag har en hel del intressant att berätta men får göra det ikväll.
Jag har feber & halsont fortfarande, lillan har klarat sej - som genom ett mirakel! Hon har lite hosta men ingen fara TUR att hon har så bra immunförsvar (sen ska nog ingen jämföra sitt immunförsvar med mitt, eller jo förresten gör de typ ALLA för ni vinner och vinna är ju skönt NR1 :)

Igår trotsade jag feber & huvudvärk & åkte iväg på en föreläsning med bästa vännen, mycket intressant & bra föreläsning berättar mer om den ikväll. Sen käka vi gott & snacka det var mycket trevligt vill jag lova!

Ne, nu kasta på mej kläderna (låter lite skumt eller hur?) och sen rusa iväg till dagis för direkt efter dagis så kommer coachen hit & JAG SKA DISKA!

Imorgon JOBB......

Skriver mer sen om jag inte hamnat i koma.....( JA Gabriellas dramaqueen fasoner smittar av sej,hehe)
Puss & Kram
//"heta" Morsan......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback