Hemkommen efter....

övning med kören.... det var jättekul & jag kände mej lite "levande" en stund, DET BEHÖVDES men nu väntar natten PEST är vad det är! :(

Det hände en hel del & jag tog några iniativ själv också men skriver inte mer om de här nu men det har iaf varit fullt upp idag och jag är imponerad över att jag klarat av dagen! DÖDSTRÖTT är förnamnet, när ska det vända?

Imorgon är det mys med Lillan på morgonen sen iväg med henne till dagis ---> Hem & duscha, försöka äta & sen iväg till barnmorskemottagningen för att prata om p-stav, någon som har några egna erfarenheter att dela med sej av? Tas tacksamt emot nämligen känner mej lite nojjig.... men imorgon ska jag prata om de bara och sen blir de väl till att sätta in skiten nästa vecka.... pust.... Men jag tål ju inte p-piller så det får bli en jävla stav i armen!
Sen efter de direkt iväg och hämta Lillan och sen möte!

Fredag: Möte & jobb, jobb, jobb..... Sen ska jag faktiskt iväg & träna igen lite styrketräning hade gärna sprungit en bra stund men märkte vid senaste träningstillfället att det var jävligt dumt att springa fort på ett löpband i brottardojjor fick svinont dagen efter.... och några andra "pjucks" har jag inte att träna i (tror inte mina klackar passar så bra på gymet haha) så vi får väl se....men iaf iväg på ett ordentligt pass med bästa vännen direkt efter allt jobb. Sen satsa på att träna 1-2ggr i veckan igen... mer än så hinner jag inte som det är nu, 4-5ggr i veckan som innan för en dryg månad sedan de går inte.... inte nu när jag planerar föreläsning, håller på mer med musiken än på länge + allt runt omkring.... de finns en gräns även för mej!

Nu, ska jag vänta på att bästa vännen loggar in på msn så jag kan få berätta om vad som hänt under dagen! Har ett grymt behov av de nu.... ja tänka sej jag har imponerat på folk, LILLA JAG?! HUR är det möjligt?! Jag fattar ingenting! :S

Puss & Kram
//Trötta Mamman...som yrar runt på nätterna desperat och behöver någon som håller om.....

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag hade p-stav för några år sedan och hade mens nästan konstant i 1 och ett halvt år innan jag tvingade dem att ta ut den igen... Det är många jag känner som haft problem med mellan blödningar osv när de använder p-stav.. Men alla är ju olika! Du kan inte testa p-spruta?

2011-02-24 @ 10:53:12
Postat av: Jenny

En liten varning för p sprutan. Den ger dig ingen mens alls däremot ger den benskörhet och strokeliknande huvudvärk om du har otur...

2011-02-28 @ 10:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback