Hur bra är inte Maria......

Montazami i Vings reklamklipp? Det är så sanslöst dåligt så de blir skitbra, det har fått mej till tårar flera gånger nu! Jag säger bara; Mer Maria Montazami till folket!

Ne, kvinnan verkar inte vara nåt ljushuvud direkt men jag tror inte att hon e speciellt vrickad i VERKLIGHETEN men hon är fantastisk på att spela riktigt jäkla "blondinkorkad"..... Och hur kan man låta bli att flina när dessa reklamklipp kommer? Jag har ingen aning iaf för en stund sedan fick de mej att tjuta av skratt när jag låg i soffan.
" Att hoppa i och ta ett svalkande dopp - det ger en känsla av............ Kallt "
KLOCKRENT! Om hon hade talat vid varje reklaminslag så skulle jag nog fasiken boka upp i min kalender 2timmar reklam -ja tack / dygn.

Just nu går filmen " Dreamgirls " på tv enligt mej ännu en riktigt bra musikfilm, verklighetsbaserade filmer om musik - den gamla goa musiken är underbara! Se bara på " Walk the line " om Johnny Cash hur bra är den inte?
Och självklart har jag den i min filmsamling..... bland många andra musikfilmer, rysare, thrillers, några drama men inte så många men en hel del komedi & mycket stand-up också.... några serier & ja min film&serie samling ligger mej varmt om hjärtat om lägenheten börjar brinna så får jag skrapa ihop så många jag hinner tillsammans med fotoalbum, kamera, data, unge & katt! Klarar det sej så överlever jag! :)

För övrigt har min feber gett med sej har lite ont i halsen på morgonen framförallt fortfarande men det är inget mer än förkylning och det överlever jag lätt däremot är det mycket annat som stressar mej & är super påfrestande nu VAD går jag däremot inte in på - EXTREMT PRIVAT.

Här kommer några bilder på Gabriella tagna igår då jag gjorde kladdkaka & hon självklart skulle smaka på smeten de måste man ju göra, jag är vuxen & kan ändå inte låta bli! Enjoy;


Nam nam.....


Choklad ska de va!


Livsnjutare.....


Ser på Emil & äter favoritgodiset RUSSIN :)

Puss & Kram
//MORSAN....imorgon är de tvätt 7-14 TJOHOOO.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback