Jag är katig......

Ja, den kan ni fundera på...... Hur många av er vet vad katig står för/betyder? Det visste inte jag i morse fick lära mej detta nu ikväll haha..... Så fundera ni så hjärncellerna skrynklar ihop sig för det är inget man hör ofta, jag har nog aldrig hört de innan :)

Idag har de varit fullt upp, jobbat MASSA med kommande föreläsning. Sjungt en stund (men det är ju också jobb inför föreläsningarna faktiskt!) Sen var de träning med bästa vännen herrejesus jag har inte tränat på ca. 5 veckor!!! Har haft så mycket att jag fått lägga det åt sidan men nu kom jag alltså igång igen idag, det var skönt! Och vi hade skoj också för den delen, men det var SEGT jäklar vad man tappar kondis & styrka på några veckor HELT GALET! Jag räknade ändå med att det skulle gå segt men herrejisses... Tog det därför lugnt men kommer ändå ha träningsvärk imorgon UTAN tvekan, kanske blir ett samtal med vännen;
- Hur är det med dig?
- Jodå bra....
- AJJJJ....
- VA?
- Försöker komma ur sängen TRÄNINGSVÄRK.....
- Ska se hur det går för mej....vänta..... AJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!
- Vad har vi gjort?!
- Jag vet inte tränat, men kan detta räknas som träningsvärk eller ska vi kalla det tortyr efter träning?!
- Ehh... skitsamma nu reser vi oss samtidigt 1........2.......3.......
( Det blir helt tyst från båda håll.... Båda svimma nämligen samtidigt! Hahaha.....)

Ja, det var en snygg överdrift men men.... :D

Kunde inte äta efter träningen :( Sen mådde jag illa nyss & kräktes, matförgiftning?!
HOPPAS INTE DET!!!

Ne, nu greja med annat i brist på John Blund.... Jävla John KOM NU! Och du kan inte strö sand i mina ögon du behöver DRÄNKA MEJ I SAND!

Puss & Kram
//Sleten.....men vid liv.... för LIVETS SKULL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback