Jobba!

Ja, de blev en del vin igår känner de nu! Haha... men nu är de jobba, jobba & jobba som gäller tills sent i eftermiddag "pappersarbete" får häva kaffe tror jag..... har redan börjat! Va längesen jag kände mej bakis må jag säga.... "jaha just de det är såhär de känns "

Ja, vi hade de iaf supertrevligt jag & vännen Kristin! Och LUGNT käka ju bara & sen satt här och softa.....
Men det var skönt att snacka lite skit de behövdes och med skit menar jag egentligen inte skit utan lite om allt och inget de är mer korrekt!

Nu JOBBA!

Puss & Kram
//Mamma bakis.....

Kommentarer
Postat av: Sofi

hej, har en liten undrar angående blogg design. jag ämdrade just min bakgrund men skulle vilja ha mina egna bilder längst upp på sidan så som du har de! Vet du hur man gör de?

Kram

2011-02-04 @ 20:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback