Love the way you lie....

ja den hade jag innan som "friendtone" när någon ringde, nu är det dax att skaffa ny såg jag mm...vilken ska det bli denna gången..... och sen borde jag VERKLIGEN ändra mitt mobilsvar - jag skrattar bara på de! Vet inte hur många som trott att jag lyft luren - skrattat & sen lagt på! Och NEJ, de har jag aldrig gjort vad jag vet iaf så ingen behöver känna sej kränkt eller hånad av mej & mitt mobilsvar..... jag har aldrig haft ett normalt mobilsvar; Legat i badet & sjungt & plaskat = ett, presenterat mej själv som en galen flodhäst = två, och så fortsätter det TYP.

Så nu har jag en ny, men den var inte speciellt rolig hitta ingen bra. Får göra ett bättre mobilsvar senare.
Nu ska jag snart dyka in i duschen & klä på mej nåt... sen kommer Kristin om några timmar -laga mat, dricka vin & snacka blir bra! Lilltösen är med när de är tjejkväll of course :)

Kram på er
//Morsan.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback