Magnus Betners.....

samlings dvd har jag SJÄLVKLART signerad dessutom jag ÄLSKAR Magnus Betner om det är någon har kunnat undgå detta fakta! I boxen finns självklart " Livets ord " (en av hans shower) med men ikväll går den på tv och då måste jag se den ändå! Ja, de kanske är lite knäppt men jag är inte som alla andra heller!

Tack så mycket du som skrev på engelska, kul att du gillade senaste videoinlägget! Och om du inte förstår svenska så; Thank you who made a comment about my latest video! :)

Nu ska jag ligga på soffan & vara död en stund..... Denna dagen har varit helt extremt konstig på ja nästan alla sätt & vis.... nog om de!

Puss & Kram
//SLEEEEEEEEEEEEEETEN  morsa.......

(Imorgon: Möte på morgonen sen lämna in Lillan på dagis - hem igen & dyka in i duschen, fixa till mej iaf litegrann & sen blir de bussen iväg till nästa anstalt... nej fan så länge ska jag inte stanna anhalt menade jag! haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback