Många Tack, nu till Jenny......

Tack så mycket Jenny. Strokeliknande huvudvärk?! Vill ni skrämma ihjäl mej häröver eller? Om jag ska gå efter kommentarerna här så får jag skita i preventivmedel den saken är klar. Benskörhet?! Av p-spruta?!
Okej, det är som att välja mellan två onda ting då p-stav eller p-spruta, pest eller kolera.... svårt val.
Men nu är det bokat att dom ska ge mej p-sprutan på fredag... Barnmorskan sa att det var bättre än p-staven jag får väl lita på de & hoppas hon har rätt. Jag kan inte påstå att jag ser framemot sprutan på fredag, ne.... känns inte lockande alls & jag är orolig för biverkningar då jag fått de av både minipiller (kan inte äta riktiga p-piller då det finns blodproppar i släkten) & helt ärligt kondom ska vi ens ta upp ämnet?!

Ja, jag väljer att göra det för JAG VET att jag inte är ensam om att hata denna gummibit!
För det första finns det nåt så avtändande som när en karl ska dra på sej "regnrocken"?
Ja, "regnrocken" kallas det i min mun iaf.... Och sen hur skönt är de? Ne, de tar bort en hel del av de man är ute efter ÄVEN för tjejen! De ni killar visste ni om de? Det är inte bara ni som får de "mindre kul" även vi fruntimmer får de mindre skoj. Och SEN ska vi inte ens tala om, om man lider av sköra slemhinnor FY FASIKEN då kan man få en veckas VÄRK som inte går att göra någonting åt.... är det värt de då? Ne..... tveksamt.
Däremot vill jag ändå slå i bordet för saken då KONDOM är skitbra om man "ligger runt" eller är med någon man inte känner väl. Då SKA kondomen fram hur jävla tråkigt det än är, för även om en kondom är trist så har jag en känsla av att en kondom är roligare alla gånger MYCKET trevligare än att få ett besked några veckor senare;
- Oppps..... jag har nog gett dig gonorre!
Så TUMMEN UPP för kondom vid tillfälliga sexuella kontakter och TUMMEN NER för kondom i alla andra lägen!

Men men nu blir de iaf den där jäkla p-sprutan..... nojjig? YES....

Hoppas bästa vännen ringer snart måste berätta om en helt sjuk dröm jag hade innan!

Har sorterat & vickt tvätt som en galning så nu är det klart iaf, mina stackars läppar kommer snart värka nåt sanslöst när jag ska ta bort "nattplåstrena" för att sätta på "dagplåstrena" JÄVLA PLÅSTER!
Men dom bedövar litegrann iaf & för de är jag TACKSAM.
Borde ta disken också, känns som jag diskar morgon-middag-kväll..... PUST....
Sen hämta Snuttan också...

Puss & Kram på er iaf!
//Parasiten som avskyr gummi! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman. Ja tror de är bäst av leva i celibat:)

Ja har också såna jävla blåsor på läppen.... just nu är ja jättesnygg. När ja inte sover får ja såna..... de måste vara ärftligt...... varsågod:)

Kramar

2011-02-28 @ 14:44:49
Postat av: Jenny

Jag tål vare sig p piller mini piller homonsprutor eller kondomer så jag tyckte att p spruta skulle vara bra för det sa min barnmorska men nått år senare säger hon att sprutan ger benskörhet och den skumma strokeliknande huvudvärk jag haft varenda natt i 6 mån kommer av p srutan. Så nu har jag slutat med den och huvudvärken är borta. du gör så klart som du vill jag ville bara ge lite info eftersom jag haft den ett tag. Men men ska inte ske igen....

2011-03-04 @ 00:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback