Svar till Sofi....

Hej Sofia, såg att du kommenterat här på bloggen ang. designen på den. Min blogg har sett ut såhär sedan jag starta den 2007 och då var det en vän till mig som hjälpte mej så tyvärr vet jag inte hur man ändrar/lägger till bilder däremot har wordpress gratis bloggar mer lättbegripliga sätt med hur man fixar till de så egentligen är det väl en domän att rekommendera - lättare att jobba med än blogg.se om man vill ha det snyggt!

Ikväll blir det FILMER & potatisgratäng,fläskkotlett & go sås och självklart tzatsiki MUMMA....
Sen blir de att slöa till några rullar som verkar bra & en del chips tjoohoo....

Ska dock ta hand om disken först bakade sockerkaka för en stund sedan och den blev mycket god!

Puss & Kram
//Mamma Malin....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter gott och mysigt. Vad duktig du är som bakar, kram!

2011-02-05 @ 18:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback