Tack Madde....

för din kommentar. Jag var nere på barnmorskemottagningen idag & efter att ha fått veta lite mer så tackade jag bestämt nej till P-stav vilket jag bara fick lite extra bekräftat nu - att jag gjorde rätt. Och JA, det blir p-spruta istället på fredag (nästa vecka) så ska jag vara där tidigt på morgonen jag hoppas att jag inte kommer må pyton av de men men det ger ju sej i vilket fall som helst. Men P-stav NEJ TACK. Och nästan konstant mens i 1½år fy sjutton varför fick du inte ta ut den tidigare låter ju i mina öron som en MARDRÖM! Jag skulle iaf bli TOKIG, ne inte bara de jag skulle fasiken ta ut skiten själv om dom inte hade hjälpt mej, uscha.... :(
Som sagt tack för kommentaren känns som jag gör rätt.

Idag har de varit fullt ös lämnade in Lillan på dagis drog hem igen & duschade, åt litegrann & läste (terapiböcker) efter de så var det dags att bege sej till barnmorskemottagningen och efter de sprang jag förbi fiket innan jag rusade vidare och hämtade Lillan, köpte ett vaniljhjärta där till henne och det var minst sagt UPPSKATTAT!
Direkt efter de så var de möte, skatteverket & sen lek med Lillsnuttan. Läste en kort stund till i boken & nu är jag trött som attan.

Imorgon är de jobb många, många timmar.... Sen första träningspasset på ca 4-5veckor JAG VET katastrof men det har varit på tok för mycket hela tiden men nu ska jag köra igång igen iaf. ÄNTLIGEN.....
Kommer känna mej klen som en råtta & lika bra kondis som en 95åring men men..... det är bara att bita i det sura äpplet.....

Nu ska jag packa ner grejer inför morgondagens jobb som skall med & det är en del kan jag lova.
Sen ska jag försöka varva ner lite innan sena kvällen/natten kommer - PEST.......
Ja, just de jag får inte glömma att ringa vårdcentralen imorgon....mmm..... får försöka komma ihåg de.

Ha en trevlig morgondag kära läsare ska försöka uppdatera med ett videoinlägg under helgen som ni nog förstår så hinner jag inte alltid lika mycket som jag önska!
Puss & Kram
//Morsan som gör sitt bästa & innerligt hoppas att det ska räcka nu men också längre fram.... (split vision, bästa vännen du vet precis vad jag menar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback