Tack "P"....

för tipset, mm....kyla med isbit ja de låter skönt men risken är att jag får frostskador haha.... Min känsel är inte helt normal...alltid. Men vectavir salvan kan ju vara värd att testa. Storhandla idag på apoteket ja hur kul är det att storhandla PÅ APOTEKET?! 400spänn fy sjutton. Compeed munsårsplåster dagtid, compeed munsårsplåster som är gjorda speciellt för att ha dom på natten dvs två olika sortes compeed + alsollösning (tror det heter så) att tvätta morgon och kväll innan jag byter plåstrena... kanske borde jag kikat in på bloggen först och nöjt mej med vectaviren... skit också jaja, om INTE DETTA HJÄLPER FORT NU så blir jag GALEN.....!!!

Ska snart gå in på toa & försöka få loss "dagplåstrena" de gör SVINONT hur mycket vatten man än baddar med så vill skiten inte lossna och i och med att det är "klister" över hela så ja, ni förstår nog. Jag gråter inte när jag tar bort dom men ögonen tåras nåt extremt för de gör ONT! Sen tvätta och på med nattplåstrena, jävlar va sexig jag känner mej.......... NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT!

Idag har det varit fullt ös; Diskat med lilltösen i en evighet! Ja hon skulle vara med och då tar de tid & sen har man köksluckor och golv att skura efteråt. Tvättat 7-13.00 blev ganska många maskiner.....
Bakat sockerkaka IGEN, imorgon ska jag baka någonting annat jag har alltid varit bäst på att baka småkakor de är min grej ;) Men sockerkaka är ju gott & Lillan älskar de så de är klart jag måste göra sockerkaka ibland.
Sen har jag gjort ännu en av Lillans favoriter nämligen Amerikanska pannkakor, de är GOTT! Och lätt att göra.
Sen har jag plockat & grejat. Ringt efter bästa vännen & träffat denne i några timmar TACK FÖR DITT STÖD & DITT VARMA HJÄRTA! Du ger mej livsglädje & kraft och du är sååååå bra, TACK!

Nu känner jag mej sådär pigg men Lillan är frisk & glad och DET ÄR ALLTID DET VIKTIGASTE! <3
Nu nalkas ännu en ny vecka & jag känner som jag ofta känt den senaste tiden VARJE SÖNDAG; En ny vecka?! Hur fasiken ska det gå?! Förtvivlan blandat med utmattning & nedstämdhet rent allmänt men också brist på självförtroende & självkänsla varje söndag tror jag att jag kommer misslyckas med kommande vecka men sen blir de inte så ändå..... hemmet ser bra ut, Lillan mår bra & kommer iväg som hon skall. Jag sköter alla mina möten & ser efter mej själv & andra så gott jag kan. Det är husmanskost som gäller så jag står vid spisen, diskar disken, dammsuger som en galning, kastar Gabriella i luften så hon skriker av skratt... så varför är jag så rädd?!
Varför har jag sådan ångest inför varje ny vecka?! Det enda jag vet är att jag är trött på den; Trött på tröttheten, ångesten & rädslan över att aldrig duga/vara tillräcklig/vara godkänd. Jamen sedär där fick ni veta mer om insidan... Ja, ingen är felfri & allra minst jag men samtidigt jag STÅR FÖR DE, mina brister, nojjor & rädslor och kanske har man då kommit ganska långt trots allt?! Kanske.....

Nu håller jag på att ladda upp många,många hundra bilder på Lillan & mej m.fl. som skall framkallas ÄNTLIGEN det är på tiden. Jag borde dessutom skriva det där brevet som jag tänkt skriva ett ganska bra tag nu, men det blir liksom inte av..... får se om jag fattar tag i pennan ikväll eller om jag ser till att göra det imorgon. Kanske är det rimligare att jag orkar med det på dagtid imorgon.... vi får se.

Puss & Kram
//Mamman som känner sej som en parasit....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback